Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Bling Jewels?
Contact opnemen kan via de chat of de mail hello@blingjewels.nl waar ons team klaarstaat om de vragen te beantwoorden. 

Verzenden jullie wereldwijd? 
Nee, op dit moment verzenden we enkel in Europa. 

Waar verzenden jullie vandaan?
Wij verzenden vanuit Nederland. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we bestellingen zo snel mogelijk willen verwerken, dienen eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling aanvragen. Alle verzoeken na deze tijd worden geweigerd. De bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren Ideal, de bekende creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden dagelijks behandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor het verwerken van de bestelling tijdens feestdagen en uitverkoopseizoenen. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden.
Let op: wij verzenden niet in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Een bestelling is normaliter binnen 2-3 werkdagen geleverd bij u thuis. 

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als de bestelling niet binnen 5 werkdagen na verzending is ontvangen, neem dan contact op dan kijken we direct wat er mis is gegaan. 

Word ik belast met douane en belastingen?
De op onze site weergegeven prijzen zijn in Euro's en inclusief btw. 
Al onze producten zijn van Nederlandse bodem dus er zijn geen douanerechten en belastingen als u in Nederland woont.
Als u woont buiten Nederland in Europa dan kunnen er eventueel invoerbelastingen, rechten en gerelateerde douanekosten kunnen worden geheven zodra uw bestelling zijn eindbestemming bereikt, die worden bepaald door het douanekantoor van het desbetreffende land. Het betalen van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door het douanedepartement in het land. Voor meer details over kosten, neem contact op met uw lokale douanekantoor.

Hoe retourneer ik een artikel?
Het retourlabel zit bij de verzending. 

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect/incorrect/beschadigd zijn? Neem contact met ons op als u een product hebt ontvangen die incorrect, ontbrekend en/of defect is. Vermeld het bestelnummer, foto's van de artikelen en alle gerelateerde referenties bij ontvangst van uw pakket. We zullen ons best doen om de zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gecrediteerd aan je oorspronkelijke betaalmethode. Als u hebt betaald met een creditcard of betaalpas, worden terugbetalingen naar de bank die de kaart heeft uitgegeven gestuurd binnen 5-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven met vragen over wanneer de krediet zal worden geplaatst op uw rekening.